مشاوره فروش | آموزش فروش

آموزش تیم فروش تلفنی ، فروش رودررو ، آموزش فروشندگی حرفه‌ای

آموزش تیم فروش تلفنی ، فروش رودررو ، آموزش فروشندگی حرفه‌ای

مشاوره فروش | آموزش فروش

مشاوره فروش - آموزش کارشناسان فروش - آموزش فروشندگی حرفه‌ای - آموزش فروشنده ( مشاوره مدیریت فروش . مشاور فروش . مشاوره مهندسی فروش . مشاوره فروش )


وب سایت رسمی: http://iranmct.com
شماره تماس : 09126465584

مشاوره بازاریابی ، آموزش بازاریابی ، مشاوره فروش ، آموزش فروش
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

بازاریابی محتوایی Content Marketing

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ق.ظ

تیم مشاوران مدیریت ایران:

از سال 2012 بازاریابی مفهومی تحت وب رونق زیادی پیدا نمود اما در سال 2014 ، بازاریابی مفهومی روند جدیدی در بازاریابی به وجود آورده است که کم‌کم در حال جایگزینی با روند قبلی است . همان‌طور که شاهد هستیم در دنیای تحت وب، فاصله زمانی بین تغییر روندهای Switching Trend سریع رخ می‌دهد و دنیا منتظر ما نمی‌ماند.

context-marketing  بازاریابی مفهومی

 

[بازاریابی محتوا Content Marketing خیلی پیش‌ازاین‌ها، از زمانی که کتاب و روزنامه پا بر عرصه حضور نهادند، وجود داشت – هر روزنامه‌ای که محتوای بهتر، بکرتر، جنجالی‌تر و مخاطب پسند تر داشت، بازاریابی محتوایی را انجام داده بود – اما با کمرنگ شدن بازاریابی تبادل لینک در نزد موتور جستجوی گوگل و امتیازدهی به سایت‌هایی با محتوای بهتر، این گرایش در دنیای وب نیز عمق لازم را پیدا نموده و در فرایند بازاریابی محتوایی در فضای وب جان گرفت]

برای اولین، تیم مشاوران مدیریت ایران، مانند برخی از موارد مشابه، در خصوص روند نوین بازاریابی تحت وب اطلاعات تازه‌ای را در اختیار شما کاربران عزیز فارسی‌زبان قرار خواهد داد و صدالبته که خود نیز آن را در فرایندهای مشاوره و آموزش خویش در نظر می‌گیرد.

در نشست سالانه AMA حوزه دیجیتال در شهر سانفرانسیسکو مدیران حرفه‌ای و صاحب‌نظران آکادمیک در حوزه بازاریابی که در آگوست 2014 (مرداد 1393) برگزار شد، حاضر بودم، به عقیده اکثر حاضرین، اکنون جهان گامی فراتر برداشته و به‌سوی بازاریابی مفهوم Context Marketing می‌رود. این‌ یکی از نقش‌های یک مدیر بازاریابی نوین است.

در سال 2009 در امریکا، میزان کل بودجه بازاریابی از طریق بلاگ و شبکه‌های اجتماعی در حدود 9% کل بودجه تبلیغات سازمان‌های بود درحالی‌که که با شروع روند بازاریابی محتوایی این بودجه به 21% در سال 2012 رسید. اما از پایان سال 2012 بازاریابی مفهومی خود را بازتعریف و ارائه نمود. در بازاریابی محتوایی تمام تلاش برای معرفی ویژگی‌ها و مشخصات محصولات و خدمات (بسته‌بندی، مزایا، قیمت و مشخصات) است، بیشتر تمرکز بر ارائه "پیشنهاد" است.


ادامه :

http://iranmct.com/news/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D9%81%D9%87%D9%88%D9%85%DB%8C-context-marketing-vs-content-marketing

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۶
بازاریابی تخصصی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی