آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش - آموزش کارشناسان فروش - آموزش فروشندگی حرفه‌ای - آموزش فروشنده ( مشاوره مدیریت فروش . مشاور فروش . مشاوره مهندسی فروش . مشاوره فروش )


وب سایت رسمی: http://iranmct.com

شماره تماس : 09126465584

مشاوره بازاریابی ، آموزش بازاریابی ، مشاوره فروش ، آموزش فروش
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

بایگانی
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

محاسبه سرعت فروش Sales velocity

 

سرعت فروش چیست و چگونه باید سرعت فروش را اندازه گیری نمود ؟

فروش اغلب شاخص اندازه گیری میزان موفقیت اکثر مشاغل است. هرچه سریعتر بتوانید مشتری راغب (لیدز) خود را به مشتری بالفعل تبدیل نمایید، موفقیت کسب و کار شما نیز بیشتر خواهد شد.

اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا فرایند فروش شما اثربخش است یا خیر ؟

خیلی از مدیران کسب و کارها، فروش را بیش از هر چیز دیگری در اولویت فعالیت خود قرار میدهند.

اگرچه فروش مهم است ، اما فرآیند فروش باید کارآمد باید باشد که به سود و رشد منطقی دست یابید.

بنابراین ، موفقیت بخش فروش خود را چگونه ارزیابی می کنید؟

سرعت فروش

سرعت فروش یکی از معیارهایی است که بسیاری از مشاغل از آن برای محاسبه بازده و سودآوری بخش های فروش خود استفاده می کنند.

بیشتر مشاغل بر دستیابی به فرصت های بیشتر در زمان کمتر تلاش میکنند. تلاشی که به دنبال حداکثر نمودن بازده استفاده از این فرصت ها متمرکز است.

اما این یک مشکل ایجاد می کند.

صرف زمان بیش از حد روی پر کردن قیف فروش ممکن است به این معنی باشد که می توانید هزینه های کمتری را برای بهبود معاملات قبلی خود انجام دهید.

کمک به مشتریان جدید بسیار خوب است ، اما ابتدا مشتریان موجود را راضی نگه دارید و به کاهش مدت زمان فروش ( چرخه فروش ) توجه نمایید. زیرا هزینه حفظ مشتری در مقابل هزینه جذب مشتری جدید بسیار پایین تر است.

نتایج معادله سرعت فروش نشان دهنده اثربخشی کلی تیم فروش است همان جایی که شما میتوانید برای بهبود بهره وری فروش و سلامت کسب و کار خود، روی آن کار کنید.

در این مقاله به دنبال نشان دادن معنای واقعی سرعت فروش، نحوه محاسبه آن با یک فرمول ساده و استفاده از آن برای افزایش درآمد خواهیم بود.

 

فرمول محاسبه سرعت فروش چیست Sales Velocity

سرعت فروش چیست ؟

سرعت فروش Sales velocity معیاری است که برای اندازه گیری سرعت تبدیل و افزایش “فرصت ها” به “فروش ماه به ماه” استفاده کنید.

وقتی به سرعت فکر می کنید ، اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند ممکن است “کیلومتر در ساعت” باشد ، در حالی که سرعت فروش “درآمد ماهانه” را نشان می دهد.

اندازه گیری سرعت فروش یکی از مهمترین استراتژی ها برای بررسی سرعت درآمد شما در کسب و کار است و برای افزایش سرعت باید بدانید که کدام اهرم ها را بکشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۰ ، ۱۲:۵۴
بازاریابی تخصصی

محاسبه بازده فروش Return On Sales

 

چگونه بازده فروش را اندازه گیری نماییم ؟

زمانیکه صحبت از فروش پبش می آید همه بازاریابی ، میزان درآمد و توزیع محصول یا ارائه خدمات می اندیشمند . اما مدیر یک سازمان به چیزهای بیشتر باید فکر نمایند. از جمله اینکه :

  • آیا حاشیه سود مناسبی دارد ؟
  • آیا فروش مناسبی در مقایسه با رقبای خود دارد ؟
  • چگونه میشود فروش خود را افزایش دهد ؟
  • چگونه میتواند میزان هزینه ها را کاهش دهد ؟

یکی از نسبت هایی که میتواند با در نظر داشتن تمام سوالات فوق به مدیرعامل یا مدیر فروش اطلاعاتی مناسبی دهد ، بازده فروش است.

بازده فروش چیست ؟

بازده فروش Return On Sales = ROS، درآمد عملیاتی کسب و کار (درآمد قبل از کسر بهره و مالیات) که به عنوان درصدی از درآمد (درآمد ناخالص) بیان می شود.

این معیاری برای اندازه گیری میزان درآمد واقعی یک کسب و کار از طریق فروش خود است. با تقسیم درآمد عملیاتی بر درآمد محاسبه می شود.

فرمول بازده فروش به شرح زیر است:

بازده فروش درآمد عملیاتی درآمد ناخالص Return On Sales

درآمد نیز در صورت سود و زیان یافت می شود. ممکن است فروش یا گردش مالی نامیده شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۰۰ ، ۰۱:۱۱
بازاریابی تخصصی

 

ویزای استارت آپ کانادا  -  استارتاپ 2022

مقاله ای از : تیم تخصصی طرح توجیهی Business-Plan.ir

 

هشت نکته درباره برنامه ویزای شروع به کار کانادا باید بدانید

  1. برنامه ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

 

برنامه ویزای استارت آپ کانادا اقامت دائم کانادا را به کارآفرینان مهاجر واجد شرایط ارائه می دهد. این رسماً به عنوان کلاس راه اندازی کانادا شناخته می شود. اما بیشتر از آن به عنوان برنامه Start-Up Visa (SUV) یاد می شود.

 

این برنامه کارآفرینان نوآور را هدف قرار داده و آنها را با سرمایه گذاران بخش خصوصی در کانادا پیوند می دهد که به تاسیس مشاغل ابتدایی آنها کمک خواهند کرد.

 

داوطلبان می توانند در ابتدا با دریافت اجازه کار که توسط سرمایه گذار تعیین شده مستقر در کانادا پشتیبانی می شود ، قبل از واجد شرایط بودن برای اقامت دائم ، به کانادا بروند.

 

سه نوع سرمایه گذار در بخش خصوصی وجود دارد:

 

  • سرمایه گذار فرشته
  • صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر
  • شتاب دهنده

 

در ابتدا به عنوان آزمایشی سه ساله ، این برنامه در 31 مارس 2018 دائمی شد.

 

  1. شرایط صلاحیت داوطلب چیست؟

 

شرایط اولیه صلاحیت داوطلب برای ویزای شروع به کار عبارتند از:

 

  • کسب و کار واجد شرایط بر اساس یک بیزینس پلن
  • گواهی تعهد و نامه پشتیبانی از یک نهاد تعیین شده.
  • وجوه تسویه حساب بدون بار ، موجود و قابل انتقال.
  • تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی در حداقل سطح معیار زبان کانادایی

 

  1. برنامه تعیین شده ویزا برای شروع چیست؟

 

نهاد تعیین شده یک سرمایه گذار فرشته ، صندوق سرمایه گذاری خطرناک یا دستگاه جوجه کشی تجاری در بخش خصوصی کانادا است.

 

تعهد مورد نیاز باید دارای معیارهای زیر باشد:

 

یک گروه سرمایه گذار فرشته تعیین شده باید حداقل 75000 دلار برای تجارت واجد شرایط سرمایه گذاری کند. نامزدها همچنین می توانند با دو یا بیشتر سرمایه گذاری از گروه های سرمایه گذار فرشته با مبلغ 75000 دلار واجد شرایط شوند.

یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر تعیین شده باید تأیید کند که حداقل 200،000 دلار برای تجارت واجد شرایط سرمایه گذاری می کند. داوطلبان همچنین می توانند با دو یا چند تعهد از صندوق های سرمایه گذاری خطر پذیر تعیین شده در مجموع 200000 دلار واجد شرایط شوند.

یک شتاب دهنده تجاری مشخص شده باید متقاضی را در برنامه تجاری خود قبول کند.

 

  1. الزامات مالکیت مشاغل برنامه Start-up Visa چیست؟

 

برای داوطلب واجد شرایط بودن برای اقامت دائم:

 

تجارت مورد نظر باید در کانادا گنجانده شود و تجارت آن ادامه یابد.

نامزد باید حداقل 10 درصد از حق رای در شرکت را داشته باشد.

هیچ شخص دیگری نمی تواند 50 درصد یا بیشتر از حق رأی را در شرکت داشته باشد.

توجه: حداکثر تا پنج نامزد ممکن است درخواست اقامت دائم خود را با همان سرمایه گذاری تجاری پشتیبانی کنند. با این حال ، برخی از نامزدها ممکن است برای تجارت ضروری شناخته شوند. اگر هر یک از کاندیداهای اساسی درخواست خود را پس بگیرد ، یا رد شود ، تمام نامزدهای دیگر تحت همان سرمایه گذاری تجاری ختم درخواست های خود را مشاهده خواهند کرد.

 

  1. چگونه داوطلبان واجد شرایط اجازه کار / اقامت دائم می شوند؟

 

برای دریافت مجوز کار:

 

داوطلبان دارای گواهینامه تعهد از سوی نهادی تعیین شده می توانند برای شروع کار در تجارت تقاضای جواز کار کوتاه مدت کنند. نهاد تعیین شده باید از درخواست پشتیبانی کند.

 

برای واجد شرایط بودن برای اقامت دائم:

 

داوطلبان باید به طور فعال در مدیریت تجارت در کانادا مشارکت داشته باشند.

فعالیت های تجاری یا یک قسمت اساسی باید در کانادا انجام شود.

تجارت باید در کانادا ثبت شود.

 

  1. چگونه یک کارآفرین مهاجر با قصد از یک نهاد تعیین شده پشتیبانی می گیرد؟

 

یک کارآفرین مهاجر مایل به کانادا باید یک پروژه تجاری مناسب داشته باشد که با توجه به شرایط دقیق نهادهای تعیین شده توسط دولت تأیید شود. به طور معمول ، مشاوران بازرگانی در کانادا اکوسیستم را به همراه وکلای باتجربه مهاجرت تجاری شرکت ها تضمین می کنند که برنامه های تجاری نوپا تمام شرایط و ضوابط مورد نیاز صنعت را برآورده می کنند.

 

  1. چه مدت طول می کشد تا یک کارآفرین مهاجر قصد داشته باشد تا مراحل کار را طی کند؟

 

اگر یک کارآفرین دارای یک پروژه عملیاتی راه اندازی مناسب باشد ، تأمین گواهی تعهد / نامه حمایت از یک نهاد تعیین شده حدود 4-6 ماه طول می کشد. پس از دریافت نامه پشتیبانی ، می توان درخواست اقامت دائم را ارائه داد. تقریباً 18 ماه طول می کشد تا درخواست صدور ویزا نهایی شود.

 

  1. چگونه می تواند به کارآفرینان مهاجر تحت کلاس Start Up (SUV) کمک کند؟

 

از طریق امکانات مستقر در تورنتو ، شرکت ما به طور گسترده ای با نهادهای مشخص شده در صنعت اکوسیستم راه اندازی کانادا کار می کند. ما برای کمک به مهاجران کارآفرین قصد و مفهوم کسب و کار نوپای آنها ، طیف وسیعی از خدمات مشاوره ای عملی را ارائه می دهیم.

 

بیزینس پلن استارتاپ کانادا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۰۰ ، ۱۲:۳۶
بازاریابی تخصصی