آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش - آموزش کارشناسان فروش - آموزش فروشندگی حرفه‌ای - آموزش فروشنده ( مشاوره مدیریت فروش . مشاور فروش . مشاوره مهندسی فروش . مشاوره فروش )


وب سایت رسمی: http://iranmct.com

شماره تماس : 09126465584

مشاوره بازاریابی ، آموزش بازاریابی ، مشاوره فروش ، آموزش فروش
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

بایگانی
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

استراتژی خرده فروشی، فروش مستقیم به مصرف کننده (D2C یا DTC)

فروش مستقیم به مصرف کننده (D2C یا DTC)

فروش مستقیم به مصرف کننده D2C یا Direct2Consumer نوعی استراتژی خرده فروشی از کسب و کار به مصرف کننده (B2C) است که در آن یک کسب و کار محصولی را مستقیماً به مشتری می سازد، بازاریابی می کند، می فروشد و ارسال می کند.

فروش D2C فرآیند توزیع را با اجتناب از هر گونه واسطه (مانند خرده فروشان شخص ثالث و شرکای توزیع) ساده می کند – به شرکت های D2C اجازه می دهد محصولات را با قیمت های پایین تر از برندهایی که از مدل های تجاری خرده فروشی سنتی استفاده می کنند ارائه دهند – و همچنین نگهداری از انتها به انتها کنترل عملیات تجاری با حذف توزیع کنندگان خرده فروشی سنتی، تبلیغات مستقیم به مصرف کننده، فعالیت های بازاریابی و فروش برای متمایز کردن برندها استفاده می شود.

فروش مستقیم به مصرف کننده (D2C یا DTC)

علاوه بر این، با کنار گذاشتن مدل‌های توزیع خرده‌فروشی سنتی، شرکت‌های D2C می‌توانند چندین کانال توزیع مختلف را آزمایش کنند – مانند تجارت الکترونیک فروش مستقیم، فروشگاه‌های پاپ آپ و مشارکت در رسانه‌های اجتماعی.

برندهای D2C با ارائه راحتی، کیفیت محصول و گزینه های حمل و نقل مقرون به صرفه برای مشتریان، به تصرف بیشتر بازار خرده فروشی آمریکا ادامه می دهند. شرکت‌هایی مانند Dollar Shave Club و Warby Parker – در میان سایر برندها – خود را تثبیت کرده‌اند و با استفاده از مدل‌های خرده‌فروشی D2C توانسته‌اند صنایع مربوطه خود را مختل کنند.

 

فروش مستقیم به مصرف کننده (D2C یا DTC)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۰۱ ، ۲۱:۵۷
بازاریابی تخصصی