آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش - آموزش کارشناسان فروش - آموزش فروشندگی حرفه‌ای - آموزش فروشنده ( مشاوره مدیریت فروش . مشاور فروش . مشاوره مهندسی فروش . مشاوره فروش )


وب سایت رسمی: http://iranmct.com

شماره تماس : 09126465584

مشاوره بازاریابی ، آموزش بازاریابی ، مشاوره فروش ، آموزش فروش
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

بایگانی
پیوندهای روزانه

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

حفظ مشتری موجود در مقابل مشتری جدید

چه چیزی مهمتر است : جذب مشتری جدید یا حفظ مشتریان موجود؟

این یک سوال کلاسیک در زمینه فروش و بازاریابی در ذهن هر مدیر فروش یا مدیر بازاریابی است. سوالی است که اکثر مدیران عامل به سرعت با “البته هر دو” به آن پاسخ می دهند.

اما به همین سادگی نیست. منابع محدود هستند و شما باید بتوانید زمان و تلاش برای مشتریان جدید در مقابل کسانی که قبلاً داشته اید را اندازه گیری نمایید. آیا واقعاً 50-50 عدد درستی است؟

طبق یک مطالعه ، شرکت ها بیش از حفظ مشتری بر جذب مشتری جدید تمرکز دارند ، حتی اگر جذب مشتریان جدید برای آنان 7 برابر بیشتر هزینه داشته باشد.

retention cost acquisition costs هزینه حفظ مشتری موجود در مقابل هزینه جذب مشتری جدید

هزینه جذب مشتری جدید می تواند پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری موجود باشد. افزایش 5% در ​​حفظ مشتری می تواند سود را از 25%-95% افزایش دهد. میزان موفقیت در فروش به مشتری که قبلاً داشته اید 60%-70% است ، در حالی که میزان موفقیت در فروش به مشتری جدید 5%-20% است.

  • به طور متوسط 9.5 دقیقه زمان برای فروشنده نیاز است تا با تلفن به مخاطب مدنظر برسد

هزینه حفظ مشتری در مقابل هزینه جذب مشتری جدید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۵۵
بازاریابی تخصصی

گیمیفیکیشن در بازاریابی Gamification

گیمیفیکیشن چیست

احتمالاً با اصطلاح “Gamification” مواجه شده اید ، اما آیا واقعاً می دانید معنی آن چیست؟

این روش فراتر از “فقط ادغام مکانیسم بازی” در یک وب سایت یا برنامه است

Gamification فرایندی است که شما ذات بازی که ” جذاب و غیرقابل مقاومت بودن” است، را در تجارب کاملا جدی خود ادغام می کنید.

بازاریابی از طریق بازی را “بازاریابی گیمی شده”  Marketing Gamified نامیده میشود.

زمانی که گیمیفیکیشن را مدنظر دارید ، عناصری را به سایت یا برنامه خود اضافه می کنید: جوایز ، چالش ها و موارد دیگر.

این امر باعث ایجاد حس موفقیت و استفاده از طبیعت رقابتی در افراد می شود و آنها را ترغیب می کند حتی بیشتر از برنامه / وب سایت استفاده کنند ، زیرا از این کار لذت خواهند برد.

مخاطبین احساس می کنند که پیروز شده و قهرمان هستند ، چه کسی این را دوست ندارد؟

با استفاده از گیمیفیکیشن ، تعامل بلند مدت ، وفاداری به برند و نتایج ارزشمندی را برای کسب و کارتان تضمین می کند.

عناصری  را که میتوان به این بازی اضافه کنید: امتیازات ، تابلوهای امتیازات ، رتبه بندی ، ارز مجازی ، عناصر مجازی و موارد دیگر

Gamification گیمیفیکیشن بازی بازاریابی گیم

گیمیفیکیشن در استراتژی بازاریابی

تمام ابعاد جادوی گیمیفیکیشن را بررسی نمایید به اهداف ، میزان ترافیک بیشتر ، مشارکت بیشتر فکر کنید.

به خواسته مخاطب خود توجه کنید ، مهم این است که وقتی به بازی فکر می کنید مخاطب خود را در ذهن داشته باشید. چه چیزی برای آنها مفید خواهد بود و چه چیزی بیشتر مورد توجه آنها قرار می گیرد؟ بازی برای مخاطبان مسن تر با مخاطبان جوان یکسان نخواهد بود.

 

گیمیفیکیشن Gamification

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۰۰ ، ۱۷:۳۹
بازاریابی تخصصی