آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش - آموزش کارشناسان فروش - آموزش فروشندگی حرفه‌ای - آموزش فروشنده ( مشاوره مدیریت فروش . مشاور فروش . مشاوره مهندسی فروش . مشاوره فروش )


وب سایت رسمی: http://iranmct.com

شماره تماس : 09126465584

مشاوره بازاریابی ، آموزش بازاریابی ، مشاوره فروش ، آموزش فروش
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

بایگانی
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

تشکیل تیم فروش

تشکیل تیم فروش و پس از آن حفظ و ارتقای کیفی و کمی آن ، یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران فروش است. همان‌طور که میدانید ، فروشنده خط آتش و معرف شرکت ، محصولات و خدمات و برند است. فروشنده به عنوان نماینده سازمان در مذاکره فروش با مشتری است. همین‌طور این فروشنده است که باید بتواند مشتری به بازگشت به خرید ( خرید مجدد ) متقاعد نماید. همه این‌ها فشارهایی است که روی فروشنده است.

بنابراین ، تشکیل تیم فروش حرفه‌ای و اثربخشی می‌تواند موجب ایجاد مشتریان راغب و تبدیل مشتری راغب به مشتری بالفعل گردد.  اما این مهم چگونه تحقق میابد ؟ چگونه باید این نیروهای فروش را که می‌توانند چنین مسئولیتی را بر عهده گیرند ، پیدا و گیرد هم آورد ؟ در این مقاله می‌خواهیم گوشه‌ای از تجربیات تیم مشاوران مدیریت ایران در خصوص نحوه تشکیل تیم فروش را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه ، 5 مرحله تشکیل تیم فروش حرفه‌ای با بهره‌وری فروش بالا را تشریح می‌نماییم.

تشکیل تیم فروش مشاوره فروش Create a Successful Sales Team

تکنیک‌های تشکیل تیم فروش

پتانسیل استخدام

برای تشکیل تیم فروش به دنبال افراد جاه‌طلب و مثبت باید بود. تشخیص این نوع از شخصیت نیز خود یک هنر است. شاید یک فروشنده ، تمام مهارت‌های مدنظر شما را از همان اول نداشته باشد. اگر فروشنده تمایل به مشارکت در کلاس‌های آموزش فروشندگی حرفه‌ای را داشته باشد و آدمی باشد که از قدرت مکالمه مناسبی برخوردار باشد ، می‌تواند در آینده یک دارایی برای شرکت خود محسوب شود.  باید در جلسه مصاحبه توسط فردی حرفه‌ای ، مورد آزمایش هدفمند قرار گیرد ، تا میزان مهارت‌های وی ارزیابی شود.

مهم‌ترین ویژگی یک فروشنده خوب ، مهارت شنونده خوب بودن است. او باید هنر خوب گوش دادن را بشناسد. فروشنده‌ای که خوب گوش دهد ، می‌تواند تمام موارد خواسته شده را به دقت پیاده‌سازی نماید. برای ترجمه فرهنگ سازمانی برای مشتریان ، این یک مهارت ضروری است. ایجاد شهرت برند برای موفقیت یک کسب‌وکار بسیار حیاتی است.

ادامه :  تشکیل تیم فروش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۵۹
بازاریابی تخصصی