آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش - آموزش کارشناسان فروش - آموزش فروشندگی حرفه‌ای - آموزش فروشنده ( مشاوره مدیریت فروش . مشاور فروش . مشاوره مهندسی فروش . مشاوره فروش )


وب سایت رسمی: http://iranmct.com

شماره تماس : 09126465584

مشاوره بازاریابی ، آموزش بازاریابی ، مشاوره فروش ، آموزش فروش
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

بایگانی
پیوندهای روزانه

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

مدیریت موجودی انبار Inventory Management (انبارداری)

مدیریت موجودی یکی از فرآیندهای کلیدی در یک شرکت تجارت الکترونیکی است که در آن به‌روزرسانی‌های موجودی محصولات باید به‌طور مکرر به‌روزرسانی شود تا یک جریان روان تحویل داده شود.

به منظور دستیابی به مدیریت کارآمد موجودی، استفاده از آخرین فناوری ها یک راه حل عالی است. استفاده از فناوری جدید مانند یک ابرقدرت است که توانایی های کسب و کار شما را افزایش می دهد.

با وجود دانستن این موضوع، بسیاری از شرکت ها در مدیریت موجودی با چالش هایی روبرو هستند. بنابراین، در اینجا در این وبلاگ، برخی از چالش های مدیریت موجودی را با راه حل هایی برای حل آنها نیز مورد بحث قرار می دهیم.

 چالش و راه حل برتر مدیریت موجودی انبار ( انبارداری)

مدیریت موجودی انبار Inventory Management (انبارداری)

 

چالش های مدیریت موجودی

۱. ناتوانی در مکان یابی موجودی های موجودی

یکی از بزرگترین مشکلات در انبار، ردیابی محصولات موجود در موجودی است که باید برای مشتریان ارسال یا حمل شوند.

اگر سهام در دسترس باشد چه اتفاقی می افتد؟ تحویل ها دیر به دست مشتریان می رسد که در نهایت ارزش برند را کاهش می دهد و رتبه های پایینی را در کانال های رسانه های اجتماعی به خود جلب می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۰۱ ، ۰۷:۵۹
بازاریابی تخصصی

 مدل کسب و کار حق اشتراکی (سابسکرایب بیزینس) Subscription Business Model

مدل کسب و کار حق اشتراکی زمانی است که مشتری به طور منظم هزینه ای را برای دسترسی به محصول یا خدمات شما پرداخت می کند. به شما امکان می دهد از گروهی از مشتریان وفادار درآمدهای مکرر کسب کنید.

این مانند داشتن یک توافق مداوم با مشتری است، که در آن افراد موافقت می کنند برای محصولات یا خدمات شما برای مدت زمان مشخصی مانند هر ماه، سال یا هر سه ماهه پرداخت کنند. و مشتریان این گزینه را دارند که در هر زمان اشتراک خود را لغو کنند.

مدل کسب و کار حق اشتراکی بخشی از یک تغییر فرهنگی گسترده تر به نام اقتصاد عضویت است که در آن مردم به دنبال «دسترسی» به جای «مالکیت» هستند.

Subscription Business Model مدل کسب و کار حق اشتراکی

نتفلیکس یک نمونه عالی از این نوع کسب و کار اشتراک است. آنها به بینندگان خود با پرداخت هزینه ماهانه (آبونمان) به همه محتوای گذشته، فعلی و آینده دسترسی دارند. تا زمانی که پرداخت می کنید، می توانید تماشا کنید. و هنگامی که اشتراک خود را لغو می کنید، دسترسی به سرویس پخش آنها را از دست می دهید.

البته اکثر آمریکایی احتمالاً کسر ماهیانه ۱۵ دلار از حسابشان را حتی متوجه نمیشوند.

مدل کسب و کار حق اشتراکی نتفلیکس صنعت سرگرمی را مختل کرد و مشاغل اجاره دی وی دی را تقریبا نابوده کرده.

یک مدل کسب و کار حق اشتراکی چگونه کار می کند

در مدل اشتراک، مشتریان به صورت مکرر برای یک محصول یا خدمات هزینه پرداخت می کنند. آن‌ها انتخاب می‌کنند که چه مدت و چند وقت یک‌بار می‌خواهند هر پیشنهاد را دریافت کنند، و اکثر اشتراک‌ها امکان تمدید یا لغو در هر زمان را فراهم می‌کنند.

اشتراک را به عنوان یک قرارداد بین شما و مشتری در نظر بگیرید. مشتری موافقت می کند که برای یک محصول یا خدمات برای یک دوره زمانی پرداخت کند و تا زمانی که مشتری پرداخت های مکرر خود را انجام دهد، کسب و کار آن پیشنهاد را برآورده می کند. پس از اتمام قرارداد، مشتری این امکان را دارد که اشتراک خود را تمدید یا لغو کند.

 

مدل کسب و کار حق اشتراکی چیست Subscription Business Model

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۰۱ ، ۰۴:۴۵
بازاریابی تخصصی