آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش - آموزش کارشناسان فروش - آموزش فروشندگی حرفه‌ای - آموزش فروشنده ( مشاوره مدیریت فروش . مشاور فروش . مشاوره مهندسی فروش . مشاوره فروش )


وب سایت رسمی: http://iranmct.com

شماره تماس : 09126465584

مشاوره بازاریابی ، آموزش بازاریابی ، مشاوره فروش ، آموزش فروش
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

بایگانی
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در بهمن ۱۴۰۰ ثبت شده است

مشاور استراتژی دیجیتال مارکتینگ (مشاور بازاریابی دیجیتال)

  • چگونه می توان از خدمات مشاور دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد

  • مشاور استراتژی دیجیتال مارکتینگ چه کاری انجام می دهد

آیا برای رسیدن به بازار هدف خود تلاش می کنید اما به اهداف درآمدی تعیین شده خود نمی رسید؟

اگر پاسخ شما «بله» است، وقت آن است که یک مشاور بازاریابی دیجیتال استخدام کنید.

در محیط دیجیتالی رقابتی و پیچیده امروزی، کسب‌وکارها در تلاش برای جذب مشتریان هدف خود هستند. به همین دلیل است که برای به دست آوردن مشتریان راغب و مشتریان بالقوه بیشتر باید خودتان را به طور موثر بازاریابی کنید.

این برای صاحبان مشاغل کوچک مانند شما حتی سخت تر است، زیرا در حال حاضر چندین راه برای رشد و حفظ کسب و کار خود در پیش رو دارید

در این مقاله، در مورد اینکه چگونه یک مشاور بازاریابی دیجیتال می تواند به شما کمک کند به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید و فروش بیشتری را ببندید، بیشتر خواهید آموخت.

و از آنجایی که همه مشاوران دیجیتال مارکتینگ یکسان نیستند، آنچه را که باید قبل از شروع همکاری با یک مشاور بازاریابی در نظر بگیرید را با شما در میان می گذارم.

مشاور استراتژی دیجیتال مارکتینگ (مشاور بازاریابی دیجیتال)

مشاور دیجیتال مارکتینگ کیست؟

یک مشاور بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing Consultant) یک مشاور خارج از سازمان است که در استفاده از کانال‌های بازاریابی آنلاین برای ایجاد مشتری راغب و افزایش نرخ تبدیل مشتری و فروش بیشتر تخصص دارد.

خدمات مشاوران دیجیتال مارکتینگ بسته به نیاز شما متفاوت است. برخی فقط کمپین های بازاریابی خاص را طراحی میکند. برخی مشاورین دیگران بر کل استراتژی بازاریابی شما از ابتدا تا انتها نظارت خواهند داشت.

صرف نظر از دامنه خدماتی که انتخاب می کنید، یک مشاور بازاریابی دیجیتال مسئول اطمینان از راه اندازی کمپین های مناسب برای کمک به شما در رسیدن به اهدافتان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ بهمن ۰۰ ، ۲۰:۵۱
بازاریابی تخصصی

استفاده از تصاویر برای ساده سازی راه حل پیشنهادی

از منظر علوم اعصاب، تصاویری که برای کتاب‌های الکترونیکی و سایر محتواها انتخاب می‌کنید باید حجم کار شناختی حافظه خریدار شما را کاهش دهد و به او کمک کند اطلاعاتی را که می‌خواند را درک کند.

متأسفانه، بیشتر محتوا پر از عکس‌های عمومی و قابل پیش‌بینی استوک و تصاویر انتزاعی است که مستقیماً به متن مربوط نمی‌شود. این امر درک مطالبی را که می خوانند برای خوانندگان دشوارتر می کند. پیام باید تمرکز داشته باشد، اما جلوه های بصری مانع می شود.

طبق تحقیقات دکتر سایمون، استفاده از تصاویر که مستقیماً به متن مربوط می شود (در مقابل تصاویر انتزاعی یا صرفاً تزئینی) به عنوان نشانه های مؤثرتری برای ادامه خواندن یا بازدید مجدد متن عمل می کند.

تصویر در بازاریابی محتوا راه حل پیشنهادی مشتری

وقتی تصاویری محتوا را تکمیل و تقویت می کنند، خوانندگان اطلاعات را سریعتر و کارآمدتر پردازش می کنند. از طرف دیگر تصاویر انتزاعی فقط حواس پرتی ایجاد میکنند. آنها باعث می شوند مغز افراد سخت تر اصل مطلب را درک کنند.

اینفوگرافیک ها می توانند از نظر شناختی نیز مضر باشند. اگر از یک اینفوگرافیک استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که درک آن ساده است و به مهم‌ترین اطلاعاتی که می‌خواهید مردم به خاطر بسپارند مرتبط است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ بهمن ۰۰ ، ۲۳:۰۸
بازاریابی تخصصی

اثر قالب بندی چیست ؟

 فریمینگ افکت Framing Effect یا اثر قالب بندی ( اثر فریمینگ / اثر کادربندی / قاب بندی )

اثر قالب بندی یک سوگیری شناختی ( قطبی شدن یا تعصب) است که به روش های مختلف بر تصمیم گیری ما تأثیر می گذارد.

 به عبارت دیگر، ما تحت تأثیر نحوه بیان یک واقعیت یا سؤال هستیم.

به عنوان مثال، دو ظرف ماست داریم.

  • در یکی از آن ها “ماست با ۱۰% چربی” است و در دیگر” ماست با ۹۰% چربی کمتر  است.

اثر کادربندی منجر به انتخاب گزینه دوم می‌شود، زیرا به نظر می‌رسد که گزینه دوم سالم‌تر است.

اثر قاب بندی یا فریمینگ افکت ( اثر فریمینگ / اثر کادربندی ) Framing Effect

نکته کلیدی

  • اثر قالب بندی یا فریمینگ افکت، جایی است که دو یا چند گزینه به ما ارائه می شود، اما نتیجه یکسان است.
  • گزینه‌ها به گونه‌ای متفاوت بیان می‌شوند ( قالب بندی شده‌اند) به طوری که به تعصبات ما توجه می‌کنند.
  • ما تمایل داریم به گزینه هایی که به طور مثبت ارائه شده اند ارزش بیشتری بدهیم.
  • ما تمایل داریم گزینه هایی را انتخاب کنیم که اعداد بالاتری دارند، زیرا سوگیری ما معتقد است که بالاتر، بهتر است
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ بهمن ۰۰ ، ۱۵:۰۷
بازاریابی تخصصی