کمپین بازاریابی

طراحی کمپین های بازاریابی کارآمد در بخش های درست

طراحی کمپین بازاریابی (مارکتینگ کمپین) Marketing Campaign Design

بیشتر سازمان ها معمولا به دلیل اتخاذ یک استراتژی ضعیف و به خوبی برنامه ریزی نشده در خصوص کمپین های تبلیغاتی خود در موضوع تبلیغات ناکام هستند.

این تلاش های تبلیغاتی نامناسب فاقد الهام بخشی لازم در محتوای تبلیغاتی خود می باشند و بدین وسیله در به اشتراک گذاشتن کلمات کلیدی استراتژیک و موثر در زمان به نمایش گذاشتن محصولات خود از کارآیی لازم درست عمل نمی کنند. همانطور که در بیشتر موارد دیده شده است، بخش قابل توجهی از منابع مالی در کمپین های تبلیغاتی اتلاف می شود.

بیائید تامل بیشتری در باب علل این ناکامی ها داشته باشیم. همانطور که در بیشتر موارد دیده شده است، درک درستی از ماهیت بازاریابی، استراتژی های بازاریابی و اهداف مورد نظر آنها وجود ندارد. اگر از یک مهندس بپرسید، او بر این باور است که یک محصول به خوبی ساخته شده خود به خود توسط مخاطبان هدف مورد پذیرش قرار می گیرد.

ذهنیت کلی آنها نسبت به تبلیغات و کمپین های مرتبط عمدتا منفی است. این امر جای تاسف دارد و قضاوتی بی پایه و اساس با توجه به آنچه در دنیای واقعی اتفاق می افتد می باشد.

Marketing Campaign کمپین بازاریابی

بیائید با تعریف بازاریابی با توجه به اهداف آن شروع کنیم.

هدف اصلی بازاریابی دیده شدن توسط مخاطبان هدف می باشد. شیوه های بازاریابی درونگرا شما همراه با استراتژی اتوماسیون همگی به منظور یافت شدن در جستجوهای مربوط به کلمات کلیدی کسب و کار، درگیر کردن بازدیدکنندگان جدید، تبدیل آنها به مشتری راغب، پروراندن این مشتری های راغب، و نهایتا سوق دادن آنها به درون قیف بازاریابی و به سمت تبدیل طراحی شده است.

البته، انجام این کار به راحتی گفتن آن نیست. تمامی کمپین های بازاریابی برتر شامل یک سری مراحل به خوبی طراحی شده یا سلسله ای از گام ها می باشند که اهداف فوق الذکر را مد نظر قرار می دهند.

برای فهم بهتر، این مقاله به دو بخش تقسیم شده است:

نخست علل ناکامی ایده های اصلی بازاریابی مورد بحث قرار می گیرند و سپس موضوعات مرتبط با برنامه ریزی یک کمپین بازاریابی شامل ایجاد پروفایل برای مشتریان، طبقه بندی آنها، تولید پیام های محتوایی، پرورش دادن مشتریان بالقوه، بازاریابی چند کاناله با بررسی منابع کانال، محاسبه بازگشت سرمایه و نیز بهینه سازی به طور مشروح مورد بحث قرار می گیرند.

چرا کمپین های بازاریابی شکست می خورند؟

شمار زیادی از کمپین های تبلیغاتی علیرغم بودجه سنگین و علیرغم اینکه افراد زیادی در این تیم های تبلیغاتی مشارکت دارند، شکست می خورند. چرا این اتفاق می افتد؟

در حالیکه استرتژی بازاریابی را با شماری از مدیران بازاریابی در چندین سازمان مورد بحث قرار می دادم، متوجه شدم که استراتژی بازاریابی برای بیشتر این بازیکنان بیشتر نمایش یک طرح ایجاد شده توسط اکسل همراه با ردیابی مشتریان در رسانه های اجتماعی، تبلیغات محتوایی، سئو، بازاریابی موتورهای جستجو، ایمیل مارکتینگ، جذب مشتری از طریق کانال های پولی، غیره می باشد.

منابع زیادی در دسترس هستند که استراتژی هایی را در خصوص بهترین راهها برای بهبود دادن صفحه ورود، انتخاب و تست کردن یک عنوان، جذاب ترین عبارت هایی که می توانند مورد استفاده قرار گیرند، میزان موفقیت در جذب مخاطب، و غیره در اختیار شما قرار می دهند. اطلاعاتی نیز در خصوص استفاده از سایه زنی و تصاویر به منظور بهبود دادن نرخ جهت یابی وجود دارند که می توان آنها را آموخت.

 

کمپین بازاریابی

بازاریابی تخصصی ۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشاوره فروش - آموزش کارشناسان فروش - آموزش فروشندگی حرفه‌ای - آموزش فروشنده ( مشاوره مدیریت فروش . مشاور فروش . مشاوره مهندسی فروش . مشاوره فروش )


وب سایت رسمی: http://iranmct.com

شماره تماس : 09126465584

مشاوره بازاریابی ، آموزش بازاریابی ، مشاوره فروش ، آموزش فروش
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۰ ( ۱ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۱ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۱ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۱ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۱ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۲ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۱ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۱ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۳ )
دی ۱۳۹۷ ( ۱ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۱ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۲ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۱ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۳ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۱ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۳ )
دی ۱۳۹۶ ( ۳ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
آبان ۱۳۹۶ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۶ ( ۱ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۴ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۲ )
دی ۱۳۹۵ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۳ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۳ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۱ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۲ )
بهمن ۱۳۹۴ ( ۳ )
دی ۱۳۹۴ ( ۲ )
آذر ۱۳۹۴ ( ۱ )
آبان ۱۳۹۴ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۴ ( ۱ )
شهریور ۱۳۹۴ ( ۳ )
مرداد ۱۳۹۴ ( ۵ )
تیر ۱۳۹۴ ( ۲ )
خرداد ۱۳۹۴ ( ۵ )
ارديبهشت ۱۳۹۴ ( ۴ )
فروردين ۱۳۹۴ ( ۸ )
مهر ۱۳۹۳ ( ۳ )