آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش | آموزش فروشندگی | آموزش فروش تلفنی ، آموزش فروش حضوری به صورت عملی - مشاوره بازاریابی آموزش فروشندگی حرفه ای آموزش تخصصی فروش - آموزش عملی فروش - مشاوره تخصصی فروش تلفنی فروش آنلاین

آموزش فروش | مشاوره فروش

مشاوره فروش - آموزش کارشناسان فروش - آموزش فروشندگی حرفه‌ای - آموزش فروشنده ( مشاوره مدیریت فروش . مشاور فروش . مشاوره مهندسی فروش . مشاوره فروش )


وب سایت رسمی: http://iranmct.com

شماره تماس : 09126465584

مشاوره بازاریابی ، آموزش بازاریابی ، مشاوره فروش ، آموزش فروش
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

بایگانی
پیوندهای روزانه

افزایش موفقیت در فروش

افزایش موفقیت در فروش چیزی نیست که بدون برنامه‌ریزی و استفاده از اطلاعات ، رخ دهد. نکات بسیار زیادی در خصوص افزایش موفقیت در فروش در سایت‌ها نوشته شده است اما برخی از آن‌ها واقعا مضحک هستند. واقعا چرا ؟

زیرا این مطالب فقط توسط یک شرکت تولید کننده محتوا برای آن سایت ترجمه شده است. در یکی از این سایت‌ها چنین تیتری دیدم : ” روش افزایش موفقیت در فروش ” ، برایم جالب بود که متن آن را نیز بخوانم. با مطالعه اولین سطر آن متوجه شدم که کاملا ترجمه است ، زیرا به مدیران فروش توصیه کرده بود که به مشتریان ایمیل تبلیغاتی ارسال نماید و در شبکه فیس بوک تبلیغات کنید . آیا تبلیغات ایمیلی در ایران همچنان اثرگذار است ؟ آیا مشتری ایرانی از درون ایران در فیس بوک حضور دارد ؟

افزایش موفقیت در فروش

بنابراین بر آن شدم که در خصوص روش‌های افزایش موفقیت در فروش توسط مدیریت فروش ، توضیحاتی متناسب با بازار ایران و مشتری ایرانی ارائه نمایم. این روش‌ها برگرفته از روش استراتژی فروش در تیم مشاوران مدیریت ایران است. اگر حتی فروشنده‌اید ، با این روش‌ها قادرید بر مدیر فروش خود اثر گذاشته و مدیریت آن را متحول نمایید.

هفت روش افزایش موفقیت در فروش

  • تدوین و پیاده‌سازی یک استاندارد برای فروش

هر سیستم فروشی دارای یک فرایند استاندارد برای فروش است ، اما گاه این فرایند خیلی قدیمی و گیج کننده است ، زیرا در طی زمان ، کم‌کم تکمیل‌شده و دائما به آن قوانینی اضافه شده تا فقط برای رفع مشکلات آن زمان ، استفاده شود . استانداردی که هیچ کجا مکتوب نشده و هیچ دیگر واحدهای سازمان ، به خصوص واحد بازاریابی آن سازمان از آن سر در نمی‌آورند. با این عمل ، اگر شرکت دو دفتر جدا داشته باشد ، گاه هر کدام ، برخی کارها را با استاندارد مجزایی انجام می‌دهند.


۷ نکته برای افزایش موفقیت در فروش توسط مدیریت فروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی