برندینگ
چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ق.ظ
تیم مشاوران مدیریت ایران:
برندینگ مکانی Place Branding (برندینگ منطقه جغرافیایی) عبارت است ایجاد یک هویت برند، در خصوص یک محل جغرافیایی خاص است.
یرندینگ مکانی میتواند در خصوص یک مجتمع تجاری Commercial Complex Branding، برندینگ محله Area Branding، برندینگ منطقهای Regional Branding، برندینگ شهری City Branding و یا یک کشور Country Branding باشد.
در کل، برندینگ مکانی شامل سه سرفصل اصلی زیر است :
- برندینگ کشور Nation Branding
- برندینگ شهری City Branding
- برندینگ منطقهای Region Branding
ادامه مطلب: